Jetlag - Reisverslag uit Grantville, Australië van Lilly Blogicevic - WaarBenJij.nu Jetlag - Reisverslag uit Grantville, Australië van Lilly Blogicevic - WaarBenJij.nu

Jetlag

Door: lillybogicevic

Blijf op de hoogte en volg Lilly

18 April 2011 | Australië, Grantville

Ik dacht altijd dat jetlags niet zo ernstig waren. Of dat mensen met jetlags maar overdreven. Ik ben namelijk wel eens naar andere tijdzones gevlogen, zoals naar de Dominicaanse Republiek, Venezuele en de Verenigde Staten. Zoals jullie slimmerdjes wellicht al opgemerkt hebben, is dit allemaal westelijk van ons, en allemaal zo'n 6 a 7 uur vroeger. Hier is het echter 8 uur later. En blijkbaar is dit een significant verschil, aangezien ik van het eerste geen last had en hier tot 6 uur 's ochtends wakker lig en tot 1 uur 's middags niet uit bed te krijgen ben.

Kortom, aan mijn ongeloof is een einde komen. Ik ontken niet langer. Jetlags bestaan.

  • 19 April 2011 - 08:32

    Naomi:

    Jahoor. Je overdrijft.

  • 19 April 2011 - 12:51

    Kiki:

    En of ze bestaan. Succes met ervan af komen.

  • 20 April 2011 - 16:50

    Nelly:

    Hey Lilly, natuurlijk moet ik jou blogs ook lezen en krijg ik , doordat ik ook het blog van Lucas vol een goed beeld van jullie avonturen. Tjonge, was ik nog maar eens zooveeel jaren jonger, dan wist ik het wel.
    Ik zou zeggen geniet ervan, kies maar een goede auto uit en blijf schrijven!
    Liefs, Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lilly

Jullie weten het wellicht nog niet, maar ik ga naar Australië. Verrassing! Anyhoo, ik zal ongeveer 4,5 maand, (mocht je het precies willen weten: 19 weken, 3 dagen en 0 minuten (mits al mijn vliegtuigen op tijd vertrekken en aankomen)) niet in Nederland, en dus ook niet in jullie nabijheid verkeren. Door middel van deze blog kunnen jullie allemaal toch nog een klein beetje bij me zijn. Oftewel, jullie gaan deze blog uiteraard allemaal volgen!

Actief sinds 13 April 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 10870

Voorgaande reizen:

15 April 2011 - 23 Augustus 2011

Australië en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: