Australië en Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Lilly Blogicevic - WaarBenJij.nu Australië en Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Lilly Blogicevic - WaarBenJij.nu

Australië en Nieuw Zeeland

Jullie weten het wellicht nog niet, maar ik ga naar Australië. Verrassing! Anyhoo, ik zal ongeveer 4,5 maand, (mocht je het precies willen weten: 19 weken, 3 dagen en 0 minuten (mits al mijn vliegtuigen op tijd vertrekken en aankomen)) niet in Nederland, en dus ook niet in jullie nabijheid verkeren. Door middel van deze blog kunnen jullie allemaal toch nog een klein beetje bij me zijn. Oftewel, jullie gaan deze blog uiteraard allemaal volgen!

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2011

Trip within a trip

23 Juli 2011

Backpackershemel

11 Juli 2011

Invading Western Australia

15 Juni 2011

Vooroordelen

14 Juni 2011

De verlaten stad en de grote groene weg
Lilly

Jullie weten het wellicht nog niet, maar ik ga naar Australië. Verrassing! Anyhoo, ik zal ongeveer 4,5 maand, (mocht je het precies willen weten: 19 weken, 3 dagen en 0 minuten (mits al mijn vliegtuigen op tijd vertrekken en aankomen)) niet in Nederland, en dus ook niet in jullie nabijheid verkeren. Door middel van deze blog kunnen jullie allemaal toch nog een klein beetje bij me zijn. Oftewel, jullie gaan deze blog uiteraard allemaal volgen!

Actief sinds 13 April 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10810

Voorgaande reizen:

15 April 2011 - 23 Augustus 2011

Australië en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: