Gewenning - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Lilly Blogicevic - WaarBenJij.nu Gewenning - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Lilly Blogicevic - WaarBenJij.nu

Gewenning

Door: lillybogicevic

Blijf op de hoogte en volg Lilly

14 Mei 2011 | Australië, Byron Bay

Men zegt dat de tijd alle wonden heelt. Maar waar tijd nog veel beter in is, is zorgen voor gewenning.

Zo ben ik er inmiddels al aan gewend dat de afstanden van stad tot stad vijf tot tien keer groter zijn dan in Nederland. Afgelopen woensdag zijn we van Coffs Harbour naar Byron Bay gereden. En wat was dat een kort ritje! Maar drie uurtjes! Als ik relativeer bedenk ik me dat ik in die tijd van mijn huis naar Limburg, of zelfs de Duitse grens over, zou kunnen rijden. Dan klinkt het toch een stuk verder, drie uurtjes rijden.

Ook het kamperen went. Het slapen in de auto is gewoon de dagelijkse gang van zaken. Het ligt er eigenlijk zelfs best wel verdomd lekker. Het met je toiletspulletjes naar de doucheblokken lopen. Het leven uit je backpack. Het nooit lang blijven op dezelfde plek. Het went om geen tijd te hebben om ergens te wennen.

Zelfs - en dit zal voor de meesten van jullie als een ware schok komen - het leven zonder föhn went. Ik vind m'n haar zelfs wel prima zitten. Meestal zie ik het verschil niet eens meer. Wat een invloed tijd wel niet op de dingen kan hebben.

Waar ik echter nog niet aan gewend ben, is het prachtige uitzicht dat je hier vrijwel altijd hebt. Of je nou op het strand, in een bos, of gewoon in je auto zit. En wat mij betreft mag de tijd z'n bemoeienis met mijn waarneming van het uitzicht nog wel even bij zich houden.

  • 15 Mei 2011 - 16:27

    Maarten:

    hahaha geweldig verhaal! ook heel mooi geschreven! genietttttttttt

  • 15 Mei 2011 - 17:58

    Max:

    Haha Lil, als je thuis komt gaat je föhn dus de prullenbak in??

  • 16 Mei 2011 - 07:14

    Naomi:

    Afgekickt van de föhn! So proud of you!! En onthoud: als je nu een keertje weer je haar föhnt is niet meteen alles mislukt! Dat is niet erg! Dat kan gebeuren, mensen maken fouten! Dan begin je er gewoon weer opnieuw mee, you can do it!!!

  • 16 Mei 2011 - 07:15

    Naomi:

    En waarom is het hier geen 22 graden :( Of mooi uitzicht :( En waarom zit je in mn broer???

  • 16 Mei 2011 - 07:57

    Natasa :

    Eindelijk praktisch, het wordt nog wat van jou. kisss mam

  • 16 Mei 2011 - 08:17

    Kiki:

    Ik ben trots op je Lil! Ik ben benieuwd hoe je haar zit zonder fohn (waar blijven die verdomde foto's!) en ik ben nog nieuwsgieriger naar alle adembenemende uitzicht foto's! Geniet ervan meis!

  • 16 Mei 2011 - 10:40

    Lilly Blogicevic:

    Nou Max en Naomi, ik moet zeggen dat ik niet helemaal afgekickt ben. Ik ben er vrij zeker van dat wanneer de verleiding er is, ik er ook aan toe zal geven. Maarja, je leeft maar een keer (denk ik). Dus living on the edge!

    En ik zit niet in je broer Naomi! Of althans, niet meer. Ik zit inmiddels in Surfers Paradise.

    En soooorrrryyyy, ik moet naar een internetcafe waar je je geheugenkaartje direct in de computer kunt stoppen want ik ben m'n usbkabeltje vergessennnn! Morgen misschien? (A) Ik heb er in elk geval wel al heel veel gemaakt! :)

  • 16 Mei 2011 - 10:41

    Lilly Blogicevic:

    Dat laatste ging over de foto's. Nog even ter verduidelijking.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lilly

Jullie weten het wellicht nog niet, maar ik ga naar Australië. Verrassing! Anyhoo, ik zal ongeveer 4,5 maand, (mocht je het precies willen weten: 19 weken, 3 dagen en 0 minuten (mits al mijn vliegtuigen op tijd vertrekken en aankomen)) niet in Nederland, en dus ook niet in jullie nabijheid verkeren. Door middel van deze blog kunnen jullie allemaal toch nog een klein beetje bij me zijn. Oftewel, jullie gaan deze blog uiteraard allemaal volgen!

Actief sinds 13 April 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 10869

Voorgaande reizen:

15 April 2011 - 23 Augustus 2011

Australië en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: